RaPuH

Opick - Rapuh

detik waktu terus berjalan
berhias gelap dan terang
suka dan duka tangis dan tawa
tergores bagai lukisan

seribu mimpi berjuta sepi
hadir bagai teman sejati
di antara lelahnya jiwa
dalam resah dan air mata
kupersembahkan kepadaMu
yang terindah dalam hidup

meski ku rapuh dalam langkah
kadang tak setia kepadaMu
namun cinta dalam jiwa
hanyalah padaMu

maafkanlah bila hati
tak sempurna mencintaiMu
dalam dadaku harap hanya
diriMu yang bertahta

detik waktu terus berlalu
semua berakhir padaMu

Sunday, February 22, 2009

HAri Cabran Olahraga 2009



“sekaRanG di Umumkan… PemenanG teMpat keempat bagi Perbarisan.. Tempat ke tiga di Menagi oleh rumaH hijaUUUUU… Kemenangan bagi mAsKOt.. tempat keeMpaT di menangi oleh rumah hijaUUUUUUUUU.. Manakala JUara HIasaN Rumah sukan dimenangi oleh rumaHHhh HIjaUUUUUUU…. Kemenangan KeseluruhaN cabaran Olahraga tahun 2009 dimenangi oleh rumaHHHH HIjaUUU” Berderuuu bunyi tepukan dari rakyat rumah ABduLLAh yang berwarna hijau… Kelat mencuka.. muka kak Wan.. yang menwarkan harapan Maskot hijau akan juara… Pakaian ala-Korea.. cantik menghiasi padang dibawah pimpinan PN juhariah n Cik SaleNA.. sementara rumaH sukan dihias oleh Cikgu QAseh….

Buat Pengetahuan kak wan .. jgn rasa pelik.. sudah 4 tahun cikgu qaseh berkecimpung dalam pertandingan perbarisan, mascot dan rumah sukan….JIka mata Olahraga rumah tersebut tinggi .. cantik macammana pun mascot dan perbarisan.. pihak pengurusan tidak akan Vote rumah anda semasa menghakimkan pertandingan…Kalau mata kejohanan merundum ke bawah… anda pasti akan menang…Cikgu qaseh pun rasa letih dengan ketidak adilan itu… disebabkan itu … anda haruslah memperdebaTkan di Medan mesyuarat KOKO .. mungkin suara anda lebih didengari .. sebab anda sudah bergreD DG48.. Saya masih mentah di 41 .. sapelahhh nak layan.. hehe..

Qaseh: yang penting sekali… semua anak didik cikgu qaseh telah memberi JUARA kepada cikgu Qaseh.. ..KegmbiraaN melihat adik-adik berjaya telah mengubat segala keletihan…. Alhamdulillah.

0 comments: